tisdag 8 maj 2012

gomorron tisdag

en solig o fin dag ser det även ut att bli idag något kallt i natt.
jag vaknade kl 05.00 då väckarn väckte mig ,klev upp några minuter senare. hade svårt att kunna somna i går kväll ,men när jag väl somnade så har jag sovit gott o drömt söta drömmar =).
som vanligt går jag i väg på drömjobbet runt 06.45 ,skönt att börja tidigt för då får jag gå hem tidigt och vila.
har inget inplanerat idag undra vad jag ska hitta på?....vill ha nåt att göra så jag får tiden till att gå.
jag har druckit mitt morgonkaffe ,men känner mig fortfarande seg , kanske lite mer kaffe?.....
tack för din kommentar anonym =). nu ska jag se tv4 nyheterna som börjar alldeles snart. sen börjar väckningen av pojkarna.
ha en bra dag.....kommer tillbax senare....

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som om du trivs bra på ditt nya jobb. Hoppas att du får fortsätta, du är säkert duktig på det du gör.