lördag 12 maj 2012

eftermiddag/kväll ,främmande

...telefonen ringde i eftermiddags ,det var anton som sa är du hemma vi kommer. jag låg o vilade så det var bara för mig att kliva upp ,men inte gjorde det nåt. jag tog en dusch och när han kom hem så hade han med sig bruden. =).....jag har fått rå om dem ett par timmar ,så kuligt. nu har dem åter farit och när jag får se dem nästa gång är inte gott att veta.
nåja ,slö o slapp som jag känner mig så gav jag förslaget att käka på grillen ,oscar o roger tyckte det lät som en bra ide' om jag betalade. så när dem kom hem så for vi och käkade.
nu är dem uppe i garaget för andra gången denna dag och jag har egen tid lugnt o skönt en stund.
fint väder solen lyser ,men det blåser riktigt kallt ,få se om jag ger mig ut på en prommis senare eller hur jag gör.har inga planer för kvällen. anton ville vi skulle komma in till boden ,men jag vet inte om jag var så sugen på det. snart är det keno o då hoppas jag givetvis på en vinst ,full pott på en k6 , skulle inte vara så dumt. sen är det ju också lotto skulle inte heller vara dumt att få vinna nån större summa på det.
 tack för din kommentar anonym ,ja tänk om vi fick vinna mycket pengar  =)......så kul och vad vi  hade kunnat göra mycket roligt då.=).......
min middag =)

nu ska jag dricka kaffe ...hej så länge

Inga kommentarer: