söndag 13 maj 2012

middag o vila

....eftermiddagen kom och det var dax för mig att ställa mig vid spisen göra nåt gott av köttet som tinat. skinkstek skuren i skivor stekte jag och gjorde en god sås o potatismos till det. en god middag enligt mig själv. =) tror jag kan det där med att laga mat i alla fall =)....
efter maten så intog jag en kopp kaffe o la mig på rygg i soffan för att vila o jag somnade visst en stund =).....tidigare idag pratade jag med en god vän i telefon ,alltid lika glad att höra av dig är jag ,hoppas vi hörs snart igen min vän =)....
solen lyser verkligen fint fortfarande och än har jag inte tagit mig ut ,kanske borde hä mig ut en sväng.
roger o oscar for i väg upp till garaget här är det lugnt o tyst ,kanske det var därför jag somnade.
söndagsmiddagen: skinkstek ,potatismos o grönsaker
nä nu ska jag ta mig från soffan o hä mig ut i finvädret så jag säger hej så länge.....

Inga kommentarer: