lördag 19 maj 2012

lördagmorgon

och nu är jag uppstigen. har vaknat med några minuters mellanrum sen 04.30 i morse så 07.35 klev jag upp....ont i halsen o huvudet. så jäkla typiskt att jag blivit förkyld , men än inte däckad iaf........jag kämpar försöker hålla mig på benen.
solig morgon en fin dag ute ,men tyvärr ser det ut att blåsa i träden.
endast jag vaken de andra sover o här sitter jag med första kopp kaffe för dagen. vad jag har att göra denna lördag är följande , göra mig klar för att gå ut en sväng på byn för att göra diverse ärrenden men jag måste vänta tills affärerna öppnar vid 10. borde åka till sunderby sjukhus för att hälsa på lilla mor som hamnat där pga en olycka funderar om jag ska orka dra i väg dit under dagen nångång , jag har ännu inte bestämt mig när i så fall.
det vore kul att få kommentarer , skicka gärna kommentarer.....nu ska jag dricka mitt kaffe ha en fin dag

Inga kommentarer: