onsdag 16 maj 2012

veckans mitt

....gomorron nu är det onsdag o halva veckan har snart gått.ser ut att bli en fin dag vädermässigt. solen börjar vilja titta fram och blå himmel. sååå kul med finväder , jag  får liksom  mer energi av sol o värme.
jag bäddade ner mig strax efter kl 23 ,men hade svårt att somna pga värken. jag blundade o försökte verkligen somna och nån timme senare somnade jag i alla fall. varit vaken några gånger ,men somnat om. jag har  drömt mycket. =)......vaknade av alarmet kl 05.00 o klev upp.
jobb idag som vanligt 06.45 o fyra timmar framåt ,kul att ha mycket att göra ,bara kuliga saker att göra  på jobbet. =) ,jobba med webshoppen ,prismärka nya varor ,skylta o pyssla =)..... rena rama drömjobbet =).efter jobbet vet jag inte vad jag ska hitta på ,får se vad som händer.
har kokat en kopp kaffe och ska dricka det medan det ännu är varmt. ha en toppenfin dag ,är tillbaka här sen igen .....kramelikram

Inga kommentarer: