onsdag 9 maj 2012

onsdag , gomorron

nu är vi inne på tredje arbetsdagen den här veckan. känner mig trött. la mig strax före 22.30 i går kväll ,låg o snurrade länge innan jag somnade garanterat i två timmar ,sen vaknade jag mellan jämna mellanrum.  drömt det har jag ,för en av gpngerna då jag vaknat under natten hade jag svårt att somna om låg o grubblade på drömmen.
idag är det fint ute ,men inte så varmt bara 1.9 grader nu.jag går i väg på jobbet som vanligt 06.45 o jobbar mina fyra timmar sen vet jag inte vad jag ska hitta på. kanske går hem o vilar efterosm jag inte fått så mycket sömn i natt o  kroppen värker.
jag har kokat mig en kopp kaffe o hoppas jag ska piggna till.
lämna gärna kommentarer om ni är in och läser min blogg. =)......nu ska jag dricka kaffe o samla mina tankar som snurrar runt innanför pannbenet. ha det så jättebra /ting

Inga kommentarer: