måndag 28 maj 2012

måndag ,ny vecka

ny vecka och jag har haft sovmorgon i dag till  kl 07.00 ,skönt att sova lite längre men jag får mer värk. jobbigt att ha mer värk och så ska jag sitta på bussen med oscar idag och få mer värk.
oscar sover ännu en timme innan jag ska väcka honom.
såhär kommer dagen att se ut. buss till sunderbyn 09.30 vara på barnkliniken kl 13 o träffa läkarn kl13.30. därefter blir det att vi åker in till luleå och går på stan i väntan på att åka hem med roger. det kommer att bli en lång dag.....
nåja det är bara att bita ihop och kämpa.
vädret denna morgon blå himmel ,lite moln och mycket blåsigt. inte riktigt lika dåligt väder som väderprognosen visade i går. det är ju bra...=)
jag har i vanlig ordning kokat morgonkaffet o bör snart dricka det innan det kallnat för mycket. lämna gärna kommentarer. ha en fin dag.......

Inga kommentarer: