onsdag 16 maj 2012

solig kväll

och nu är jag tillbaka. ungdomarna har kommit hem o har käkat. de sitter här och vi surrar o ser tv. kul att få se dem då och då. lottodragningen har varit och nu snart är det kenodragningen. få se om jag har nån tur med dagens spel. jag har tur i nåt annat än spel det vet jag =)......solen lyser så fint ikväll.
jag har varit i duschen det behövdes en lång dusch var svettig o varm. nu känner jag mig åter igen fräsch.
tusen tusen tack för dina fina ord anonym ,blir varm bara av att läsa dem. jag vill detsamma som du ,det är en stor dröm som jag länge haft och jag önskar att den går i uppfyllelse så snart som möjligt , vilken lycka min vän. det skulle va den högsta o mest värdefulla vinsten för mig. NEJ du får inte gå och bli sjuk nu. sköt om dig o var rädd om dig min vän....ha det så bra så hörs vi snart igen.
hmm.. såg precis kenodragningen ,det blev ingen vinst men det gör inget....nu ska jag sluta surra kommer tillbaka här snart igen....kram


Inga kommentarer: