tisdag 29 maj 2012

främmande ranten o tv

jag har pysslat med lite av varje denna kväll. på eftermiddagen fick jag främmande av antons brud ,hon kom för att hälsa på o fixa mina naglar. tråkigt nog så jobbade anton o han jobbar ännu så idag träffades dem inte.
hon var här några timmar och medan hon var här kom roger hem o vi fick främmande av en god vän , tack för titten alltid lika kul att se dig.
sen for alla och kvar hemma var jag , då intog jag ryggläge i soffan för att se tv o slappa.
oscar kom hem men for ut en sväng. han blev ute ett långt tag så när roger kom hem så for vi ut för att leta han . efter att ha kört omkring en stund så ringde min telefon och det var oscar som lånat en telefon (hans nyckel o telefon hade han givetvis lämnat hemma),han var utanför dörren o undrade var jag var ,så det var bara för mig att åka hem.
hmm...lite störande att det är alltid jag som ska sitta hemma o vänta på ungarna......nåväl det kanske är min lott här i livet ,att hålla mig hemma ständigt o jämt , eller är det verkligen det?......
jag har tagit en dusch , dricker en kopp te o har ätit en macka ,nu blir det lite tv en stund sen bäddar jag  ner mig  för att orka med morgondagens utmaningar......ha en bra kväll o sov så himla gott o dröm söta drömmar hela natten precis som jag tänkt göra =)..../kram

Inga kommentarer: