måndag 21 maj 2012

Soliga måndag morgon

Gomorron vilken solig morgon med klarblå himmel :) det är inte helt fel att vakna upp till solen.låg kvar i sängen till klockan var 05.20. Nu är jag redo o klar för en dag på jobbet , ska bara hälla i mig kaffe.... Jag är ganska förkyld det har inte blivit bättre med den sen igår , halsen värker ,huvudet o den vanliga kroppsliga värken. Ingen ide' att gnälla det blir inget bättre av det. Internet funkar inte idag heller så det första jag gör när dem öppnar på kommun är att ringa för att få ett fungerande nät. Dagens soliga väder ger mig hopp om att sommaren är påväg och snart kan jag bära mina "somriga" kläder. :) kuligt. Dagens inplanterade måsten kl 15.30 utvecklingssamtal med oscar, känns jobbigt när ja helst av allt velat vila o bli frisk. Nu dricka kaffe och på en stund dra i äg på jobbet. Ha en fin dag / tingeling

Inga kommentarer: