söndag 13 maj 2012

gomorron söndag

.....vaknat flera gånger under natten o morgonen ,lite sovmorgon tog jag vaknade och klev upp 08.00. om jag har drömt i natt......=)..... absolut har jag  drömt sött , varför kan inte drömmar bli sanna?? tänk om man kunde kasta in en beställning på sanna drömmar =).....
jag har kokat mig första kopp kaffe ,krävs ett par koppar innan jag är redo att starta dagen. =).de andra sover vilket inte är så förvånande dem sover bort sina liv kan jag tycka emellanåt. men det är i alla fall lugnt o tyst och jag får vakna i lugn o ro tillsammans med mitt kaffe o dator o tvn.
denna dag vad blir det av den ?.....nja jag har inte planerat så mycket mer än göra diverse sysslor ,laga mat.
vädret är ungefär som i går soligt ,fint och blåsigt.
tack anonym för din kommentar =)......klart vi ska vinna på onsdag då vi inte vann nån större summa i gårkvällens lotto =).....nu ska jag dricka kaffet innan det blivit för kallt. ha en bra dag

Inga kommentarer: