tisdag 15 maj 2012

ute en sväng

....efter en stunds vila så bar det i väg ut på byn och jag tog med oscar som bärhjälp. riktigt soligt och nu kan man känna värmen komma ,yeeey =). var in på ica och handlade hem matvaror och oscar får välja dagens middag.
innan jag gick hem från jobbet så var jag över på HP och hämtade mig en ny väska =)....ja jag vet jag är hopplös ,men den matchar så fint till min  nya jacka =)......
åååhhh tack för din kommentar anonym vad du är snäll ,helt otroligt underbar  snäll o go människa.  jag lovar att jag ska försöka börja äta så att jag inte krymper o försvinner.
jahapp nu blev jag åter igen ensam ,oscar drog i väg ut till en kompis. och jag har tvätt som ska hängas =(.....tänk om det fanns nåt trevligare att göra =)....om några dagar får jag det trevligare det är jag helt övertygad om och det ser jag verkligen fram emot. =) min puls ökar vid minsta tanke =).......
nu är det dax att hänga den där tvätten och sen blir det väl dricka lite kaffe.......hej så länge
.

Inga kommentarer: