fredag 11 maj 2012

en fredagkväll ,prat i telefon och främmande

.....så har denna fredag övergått till kväll. jag har faktiskt mest bara slöat. pratat i telefon läääänge denna eftermiddag o kväll. mitt emellan telefonsamtalen kommer anton hem ,sakta insmygandes och med en brud i släptåg. =).....dem var här bara en stund och för att inte det skulle vara "pinigt" för anton o bruden så inledde jag aldrig nån intervju med henne. vi pratade lite och hon tyckte själv inte att det var "pinigt" att komma hit ,snarare tvärtom hon tyckte det var kul att få träffa oss. =).
åå jag får inte tag i anton på telefon ,hade velat säga att det verkar vara en toppenfin brud o söt.
jag har varit ensam hemma sen runt 19.30 lugnt o skönt. jag har pratat i telefon och efter det så har jag tagit en varm dusch stod länge o bara spolade vatten.
idag har det varit uppehåll ,lite sol lite molnigt och det är kallt. nästintill att man vill ha vinterjacka på sig när man ska ut. längtar verkligen till solen o värmen......hoppas det blir fint väder i helgen. jag har då som inga planer på att göra nå speciellt ,tar dagen som den kommer.
känner att jag skulle behövt ut o röra på mig ikväll ,ta en prommis men jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra.
ha en bra kväll /ting

Inga kommentarer: