måndag 28 maj 2012

måndagkväll lite av varje

....var lite slö ikväll ,men sen sådär vid 19.00 bestämde jag mig för att nu var det nog med att vara slö. idiotiskt att slöa bort hela livet. =).....
tog en prommis ut på affären för att handla några saker. hann inte mer än hem o in genom dörren då fick jag höra att det skulle komma främmande och bara nån minut efter det så ringde det på dörren.
lillebror o några med han kom förbi en sväng. det blev kaffe o surr en stund.
anton kom hem och kort därefter drog roger o anton iväg och jag o oscar blev kvar hemma. vi slappade framför tvn. raslös som jag är så började jag plocka undan ,diska o sprang ut med sopor i soprummet.
nå mycket mer  har jag inte gjort denna kväll och snart är det dax att jag lägger mig ,behöver sova för att vara pigg o utvilad i morgon. imorgon är det jobb som vanligt 06.45-10.45. alarmet startar som vanligt 05.00.
sov så gott dröm sött....

Inga kommentarer: