tisdag 15 maj 2012

bara slöar

ikväll har jag som sagt bara slöat o sett tv. när jag hade sett tv så tog jag en lång het dusch o tvättade håret o sånt. när jag precis hade klivit ur duschen så kom anton o bruden hem ,kuligt att få se dem nångång =).....riktigt söta ungar.
efter duschen har jag bara slöat suttit i soffan o sett tv o surrat en stund tills dem åkte för ett tag sen.
oscar har bäddat ner sig ,roger sitter vid sin dator o jag sitter här vid min dator.
TACK för din kommentar anonym så snäll o go du är. nu är det inte länge kvar =).....jag längtar massor =). absolut kommer jag att bli tårögd jag också , men det gör inget för jag är mig själv.
sköt om dig o var rädd om dig.
klockan har börjat bli ganska mycket o snart måste jag krypa ner under mitt kalla täcke. alarmet startar som vanligt kl 05.00. hoppas jag slipper ligga vaken länge innan jag somnar. ska blunda o drömma mig bort det brukar funka bra. ha det så jättebra sov gott o dröm söta drömmar

Inga kommentarer: