onsdag 9 maj 2012

jobb sol o blåst

är tillbaka hemma efter jobbet. har hunnit få i mig lunch som bestod av en korvmacka ,en kopp te o en snus som avslutning.=).....timmarna har gått fort på jobbet o när klockan var sisådär 11 så gick jag från jobbet. tog stegen åt vänster i stället för höger när jag gick från interiör för att lämna in kvällens lotto på konsum eller rättare sagt coop extra som de heter nuförtiden.
hyffsat bra väder förrutom blåsten. idag har vi sol o en del blåst , men det är i alla fall ingen nederbörd.
jag blev ganska slö när jag kom in genom ytterdörren hemma o nu kan jag vara välförtjänt av en stunds vila här i soffan kan jag tycka.=)
tack för din kommentar anonym ,blir alltid lika glad. =).hör av dig sen ,vill så gärna prata med dig ,är pratsugen , det känns så länge sen vi pratade =).

dagens väder strax efter kl 11
vad jag ska göra sen idag o i kväll har jag ingen aning om men nu ska jag som sagt slappa en stund. hoppas på en stor vinst på kvällens lotto ,nån mille skulle inte vara helt fel att vinna o då delar jag vinsten med en god vän såklart.=).......hej så länge

Inga kommentarer: