fredag 25 maj 2012

äntligen fredag

...gomorron .....vaknade kl 05.00 o klev upp ,idag är det fredag , känns bra trots att jag ännu inte har helg förrän lördag. jag tar helg i morgon när jag jobbat sista passet denna vecka.
denna morgon är jagtröttare än jag brukar.....GÄSP....klockan hann bli runt 23 i gårkväll innan jag la mig och inte lyckades jag somna direkt vred o snurrade ett tag innan jag somnade.
har sovit gott o drömt iaf.
väderprognosen säger att det ska bli varmt och fint väder idag ,men än så länge ser det grått o mulet ut. håller tummarna att det lovade finvädret kommer under dagen.=)....som vanligt jobbar jag mellan 06.45-10.45. sen blir det hem för att vila o göra diverse sysslor.har så mycket jag skulle behöva göra ,putsa fönster ,skura ,dammsuga mm...ja det finns hur mycket som helst att göra men jag måste ha ork till att göra det oxå...........
nu ska jag dricka mitt morgonkaffe ha en bra dag.....

Inga kommentarer: