onsdag 16 maj 2012

öste ner

...regnet kom helt utan förvarning hörde några droppar mot fönstret och på en sekund så öste det ner fran att ha varit soligt o fint och tvärt blev det värsta regnvädret......nu är solen tillbaka o lyser så fint. =)...solen ger mig mer energi ,men det finns givetvis annat som ger mig energi också.
har druckit kaffe o sen intog jag ryggläge i soffan och blundade en stund ,skönt att vila ögonen lite o drömma.
tack för din fina  kommentar anonym ,fina ord o handlingar  ger mig mer energi. det stärker mig , gör min vardag ljusare. det kan nog finnas olika typer av feber=)  ,vissa kan va allvarliga,  andra  kan vara ett  tecken på nåt gott el nåt mindre bra.   =).....jag kan få en feber attack som jag brukar kalla det då jag ser nåt jag tycker om som jag bara måste ha =) vissa saker är lätta att få andra får jag kämpa för. livet är en lång kamp ,jag kämpar varje dag för sånt jag värdesätter i mitt liv.....vet du jag tror på ÖDET. om nåt händer så är det meningen ,allt som sker det sker och man kan inte förändra det. det är ÖDET.
snart är det dax för mig att börja med middagen. så jag säger hej från mig och jag är snart tillbaka....kramelikram

Inga kommentarer: