söndag 27 maj 2012

mitt i natten

och nu är jag tillbaka vid datorn.
inte blev det nån lugn tvkväll hemma för mig. vi åkte upp och grillade eftersom vädret var så pass bra. lite blåsigt men soligt iaf.
kom hem strax före kl 21 och då tog jag en dusch och bytte om till en annan outfit nåt lite varmare för det hade börjat kyla av ute.
roger skulle förbi en kompis och jag hakade på. vi har nyss kommit hem och jag får äntligen stanna av en stund. men jag måste hålla mig vaken åtminstone nån timme till för jag får främmande ..hmm....ja sådär mitt i natten ,men det är bara att gilla läget. =).....det kan fort bli sovmorgon i morgon ,beroende när jag kan bädda ner mig. ett par timmar behöver jag nog få sova för att orka med morgondagen.
kvällens keno gav ingen vinst ,lottot har jag inte kollat ännu.så jag kan ju ha vunnit med lite tur.....
nu ska jag se tv om det är nåt att se och vänta tills främmandet anländer......sov så gott

Inga kommentarer: