onsdag 16 maj 2012

tillbax vid min dator

jag for i väg ut på jobbet för jag hade ett uppdrag ,lite prat o sen lite datajobb. =)...uppdraget är utfört och nu är jag tillbaka hemma. =).....det har börjat mulna åt på himlen och jag hör regndroppar som träffar fönsterblecket . men det gör inget för i dag är en bra dag ,känner mig lättad och glad ....=)...väntar o längtar....
jag kommer att jobba i morgon 10-13 och blir då ledig fredag. =)......
miljoner tack för kommentarerna anonym , så fina ord och vilka komplimanger. blir lite generad. =) är ju inte van att få komplimanger. värmande kommentarer lyser upp min annars gråa trista vardag. du är guld värd ,min vän för alltid. =).....
snart ska jag koka en kopp kaffe o slappa lite innan det sen är dax för middag. kommer snart tillbaka igen. hej så länge

Inga kommentarer: