söndag 20 maj 2012

söndag gomorron

vaknat o klivit upp ,har sovit dåligt i natt pga min hosta och jag har så ruskigt ont i halsen gruvensamt bara att svälja.....men inte ska jag gnälla det finns värre saker man kan råka ut för.
himlen är ganska blå ,kan faktiskt bli en fin dag för det regnar då inget nu i alla fall.
vad som händer idag ..hmm....det är söndag ,uträtta diverse sysslor här hemma ,göra ärrende åt min mor laga mat ,roligare saker hade jag ju kunnat få göra ,men efter de mindre kuliga sysslorna så kanske nåt roligare inträffar...=).....
jag har kokat en kopp kaffe ,gott med morgonkaffe och sen blir det en dusch då ska jag väl ha piggnat till....
tack så mycket  för din kommentar anonym ,alltid glad när jag hör av dig. =) ,blir så varm i hjärtat. jag håller med dig helt o hållet.
nu ska jag dricka mitt kaffe ,se lite tv innan jag börjar med dagens sysslor......hej så länge

Inga kommentarer: