tisdag 15 maj 2012

middag

.....har hängt tvätt o vikit tvätt och sen ställde jag mig vid spisen för att laga maten som oscar önskat sig i dag. potatismos o köttbullar i krämig sås.
och JAG har ätit om än en pytteliten portion alldeles nyss o det var faktiskt gott. =)......men huvva så mätt jag blev nu ,alldeles för mätt kan det vara  så att  min mage  blir chokad av att få vanlig  husmanskost? =).....nåja nu ska jag snart koka mig en kopp kaffe och fundera en stund och sen borde jag ju faktiskt  gå ut i finvädret.
när jag var i väg ut på byn så passade jag på att hämta ut lottovinsten o spela lotto inför morgondagen. nu j---klar måste det bli en större vinst kan jag tycka ,förhoppningen finns ju alltid om en brakstor vinst =)............
tack för din fina kommentar anonym blir alltid lika glad =). du är alltid så snäll kram på dig.
kommer tillbaka sen igen ...hej på ett tag .....

Inga kommentarer: