fredag 18 maj 2012

tråkkväll ,tv och lets dance

...fredagkväll och den har jag bara tillbringat hemma inom dessa fyra väggar. de andra for i väg upp till garaget strax före 20.30 och alldeles nyss kom dem hem igen.
anton o hanna som skulle komma hem ikväll har ännu inte kommit. sist jag pratade med anton sa han vi kommer senare ,håll dig vaken....hmm.....ungarna tror att dem styr mitt liv....jag sa om jag vetat att dem skulle komma sent så hade jag ju kunnat fara ut nån sväng istället för att sitta hemma i soffan o tråka. hans kommentar å vars skulle du ha farit o gjort vad..... enligt ungarna ska jag bara vara hemma o inte ha nåt eget liv......men jäklar det ska bli ändring på det......
tråkigt har det inte varit hela kvällen ändå ,för en god vän har hört av sig och vi har pratat en stund i lugn o ro utan nån som surrat i bakgrunden.  samtal från dig  uppskattar jag verkligen att få ,tack för att du finns min vän , tänker på dig. sköt om dig o var rädd om dig.
jag har sett lite av lets dance i kväll undrar vem som åker ut i kväll....ja snart kommer resultatet på tv4......jag måste försöka hålla mig vaken ,skulle helst velat bädda ner mig för jag har haft huvudvärk hela kvällen o känner mig risig .........
ha det bäst kram

Inga kommentarer: