söndag 13 maj 2012

tvkväll

...jag har mest bara sett på tv hela kvällen ,det är en vanlig söndag kväll.  bingolotto som jag inget vann på och efter det tog jag en  dusch och tvättade håret sen var det dax att se nästa tv program på tv 7 spårlöst. nu har det slutat så  jag hänger över datorn för att göra ett inlägg. =)
i morgon måndag och det innebär jobb ,alarmet startar som vanligt kl  05.00. hoppas veckans dagar rusar i väg =)......
känner mig inte alls trött och ljust är det ute ,undrar hur länge det kommer att ta för mig att somna. som alltid bäddar jag ner mig ,blundar och drömmer , bara det är en skön avkoppling. och så småningom somnar jag. frå jag sova i 4 timmar får jag vara nöjd =).......sitter väl  o glor på tv en stund till.
jag väntar och längtar........sov så gott o dröm sött /kramelikram

Inga kommentarer: