måndag 14 maj 2012

mulen måndag morgon

och jag är vaken o uppstigen ,det var tungt kliva upp ,tröt toch  värk i kropp o huvud. tog ett tag innan jag kunde somna i går kväll ,jag låg och blundade och tänkte  till slut somnade jag , har drömt gott hela natten
det är bara att bita ihop o kämpa. sitter här vid datorn med morgonkaffet.
idag är det mulet ser ut att kunna komma regn och inte sådär jättevarmt heller (3 grader).
har kollat min kalender och idag har jag tid för massage kl 14.20 , det blir bra då kanske värken släpper för en stund.
jag läser kommentarerna och jag blir tårögd ,tusen och åter tusen  tack anonym för de fina kommentarerna , finns så mycket jag vill säga , de värmer min själ mer än du anar,finaste vackraste du, min vän.
nu dricka mitt kaffe och på ett tag går jag i väg på jobbet. kommer tillbaka sen hej så länge.....

Inga kommentarer: