onsdag 16 maj 2012

middag ...

fick en energikick på eftermiddagen ,så det har hänt lite här hemma. hängt /vikit tvätt o lagat mat. oscar önskade sig kycklinggryta o ris så det blev det till middag.
när jag var nästintill klar med maten så ringde en god vän ,det blev surr i telefon ett bra tag. skönt att höra av dig ,blir så  glad av  att höra din röst. hoppas vi kan pratas vid snart igen.
nu har jag iaf ätit lite trots att jag inte har nån matlust så fick jag i mig några tuggor. nu har jag kokat en kopp kaffe. det blir att dricka kaffe innan jag tar reda på disken. det hade inte varit helt fel med en diskmaskin. det är mycket som jag vill ha , allt kan man inte få. men jag ger mig inte förrän jag har det jag vill ha men  just nu vill jag bara ha en sak mest i hela världen allt annat är oviktigt att ha.
när oscar hade käkat så for han ut till en kompis kvar hemma blev jag.
lugnt o tyst här hemma.
tack så mycket för din kommentar anonym , det du säger betyder så mycket för mig ,tack för att du finns vännen.
nu ska jag dricka kaffe o som sagt ta reda på disken......sen blir det nog några minuters vila.......är tillbaka snart igen...../ting

Inga kommentarer: