söndag 13 maj 2012

tidig kvällsprommis

...jag tog mig ut en kort prommis och var in på affärn. skulle handla några saker och som det brukar bli så blir det alltid mer än vad man tänker ,inte orkade jag gå så långt med en hel påse så jag styrde stegen hemåt.
 nyss hemkommen har jag placerat rumpan här i soffan och knapprar på datorn....inlägg är alltid kul att skriva när jag fått en kommentar =). lämna gärna fler kommentarer =)
tack för din fina kommentar anonym och för  komplimangerna. du är också superduper mega duktig o bra på alla sätt o vis ,glöm inte att DU är VÄRDEFULL. =)...
kl 18.00  soligt o blåsigt

här skiner solen fint men det är ganska blåsigt ,men trots det så var det behagligt att få sig frisk luft. väntar på kvällens kenodragning och håller tummarna för fullpott på keno6. =) bingolotter är inköpta så det blir till att spela i kväll ,det är färgfemman special och med lite tur kanske jag får vinna mig en ny bil =)...för jag vill ju ha en nyare volvo =).....ha en fin kväll ,är tillbaka senare med inlägg hej så länge

Inga kommentarer: