fredag 25 maj 2012

fredagkväll ranta o lets dance

denna kväll har jag varit o ränt en hel del. for i väg ut med kidsen då dem skulle handla till deras grillkväll uppe i sovstugan. det blev lilla mor som skulle göra en sallad.=)......innan jag o roger for upp sådär vid 19.30 så gjorde jag en grönsallad som dem ville ha till deras mat.
när den var klar så åkte vi förbi affären o handlade så att roger o oscar kunde grilla sig en parisare o hamburgare. jag åt själv oxå en parisare medan jag såg tv.
när vi så kom upp var det riktigt blåsigt o kallt och jag intog fåtöljen i sovstugan för att sitta o glo på lets dance medan de andra var ute på gården.
nyss hemkommen jag o oscar , roger for o hämtade en kompis till anton o skjutsar upp honom till sovstugan. det är skönt att vara hemma o bara slappa en stund innan jag bäddar ner mig för att orka jobba i morgon. ha en bra kväll o sov gott .......

Inga kommentarer: