onsdag 23 maj 2012

gomorron soliga morgon

vaken och uppstigen sitter jag nu här med en kopp kaffe ,den första koppen för dagen och fler lär det ju bli. jag hade svårt att somna i går kväll ,men till slut lyckades jag somna. har varit vaken ett par gånger i natt. låg kvar o blundade en stund efter alarmet hade gått i gång o klev upp 05.20.
det blir en finfin dag ,solig och grann morgon. =).....kanske hinner jag njuta av solens strålar när jag slutat för dagen 10.45. innan jag gör nåt annat så blir vila o ta det lugnt och njuta av tillvaron en stund.
har tid på läkarstation kl 15.15 idag ,dagens måste enligt min kalender. har ändå annat som ska göras idag oxå...jag behöver inte känna mig sysslolös iaf.
nu ska här drickas kaffe innan jag på ett tag går i väg på jobbet.......hej hej

Inga kommentarer: