måndag 14 maj 2012

eftermiddag

gick i väg på massagen i hällregnet ....brrr....det regnade både dit o hemvägen. tur det inte är så långt att gå. blev både kall o blöt...brrr...
ingen rast ingen ro det var bara för mig att ställa mig vid spisen när jag kom hem. anton har kommit hem och har varit hemma ett tag nu ,men snart drar dem nog iväg ,dem hade lite att göra.anton ,hans kompis o oscar är hemma.
efter middagen så har vilat en stund ,känner mig slö. nu har det i alla fall slutat regna o solen visar sig. vad jag ska göra resten av kvällen vet jag inte ,få se vad som händer. om inget annat roligt händer så finns det ju alltid diverse sysslor att göra här hemma , sysslolös behöver jag inte vara om jag har ork.
ser fram emot kenodragningen ,hoppas då på att jag får vinna =)....det håller på att vara dax för en större vinst kan jag tycka.....ha en bra kväll är tillbaka senare igen ..hej så länge
dagens middag: mjölkstuvade makaroner o korv  o grönsaker

Inga kommentarer: