lördag 12 maj 2012

lördag shopping och surr

for i väg ut på byn för att göra några ärrenden. lite shopping blev det också.
å rackarns så mycket folk i rörelse denna dag , kul att få surra med diverse folk.
hämtade ut ett paket med kläder åt oscar och det paketet innehöll ett par somriga skor åt mig.=)
var in på sportringen för att oscar ville ha ett par skor dem hade två par tygskor för en billig peng och han ville bara ha ett par så jag köpte mig ett par jag också.
in på ica för att handla några saker och där hittade jag evighetsblommor som också fick följa med hem =).
lotttot hart jag inte glömt att lämna in. nu har jag chans att vinna ikväll och blir det vinst så delar jag självklart vinsten med en god vän. om vi vinner vad ska vi då göra för alla pengar?.....=) hoppas allt e bra med dig ,hoppas höra av dig snart igen. =).....



vad jag ska göra nu resten av dagen vet jag inte riktigt. men nu ska jag i alla fall dricka en kopp kaffe. väntar och längtar på nåt gott=)......hej så länge

Inga kommentarer: