onsdag 23 maj 2012

lite av varje o smörgåstårta

denna dag har jag varit ganska sysselsatt med lite av varje. fick mig en skön avkopplande stund efter jobbet sen började jag uträtta diverse måsten. när klockan var närmare 17.30 ställde jag mig och började baka smörgåstårtan inför morgondagen då anton fyller år. 1.5 timme senare var den klar och inställd i kylen.skönt att ha en tårta klar nästa tårta som då blir en gräddtårta gör jag under morgondagen.
anton o hans sockerpumla har varit här hela kvällen ,såå himla kuligt att få rå om dem nångång.
vi har varit ut på byn o dragit nån ragg men nu är vi tillbaka hemma igen. jag har hamnat framför datorn och dem sitter i soffan bredvid surrar o slappar.
kvällens keno o lotto har jag inte kommit i håg att kolla ,jag kan ha vunnit.=) enligt mitt horoskop hade jag stor chans att vinna på spel =)...jag tror på horoskop ,men jag tror också på ödet.......
smörgåstårta made by me =)...
klockan börjar bli dax för mig att ta en kvällsdusch o sen ska jag bara slappa innan det är dax för att sova. ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: