onsdag 9 maj 2012

regn o inte mycket att göra

har mest bara slappat o slöat i eftermiddag/kväll . känner mig frusen , hängig och trött. alla har varit hem och nu har alla farit igen. anton o kompis for upp till garaget. roger o oscar for i väg o handlade medan jag sitter här i soffan under filten o fryser.
anton har beställt en keps o eftersom han beställt i mitt nam så var jag tvungen hämta ut paketet annars har jag bara varit hemma.
det är så tråkigt regnigt ,grått o trist väder. hade ju behövt ut o röra på mig för att få lite energi ,men jag slutade ut det då ser ut som om regnet håller i sig i kväll.
kvällens lotto har jag inte kommit i håg att kolla ,kvällens keno blev det i alla fall ingen vinst på.=(......
en sammanfattning av denna kväll en tråkkväll då det inte händer så mycket. ha en bra kväll...hej så länge.......

Inga kommentarer: