onsdag 30 maj 2012

dagen idag

....jobbade till strax före 11 ,fullt ös denna arbetsdag å det är så roligt då det är full fart. =).....efter jobbet lämnade jag in kvällens lotto ,nu kanske jag har turen att vinna hoppas på en stor vinst som jag kan  dela med mig till en god vän. =).....
sen gick jag hem för att vila. jag drack en kopp te o åt två limpskivor innan jag intog ryggläge i soffan och såg tv en stund tills jag inte orkade hålla upp mina två blå nå längre. ....skönt att bara blunda o slappna av lite o drömma =)......
jag har inte bara slöat för jag har faktiskt gjort de vanliga tråkiga sysslorna som är vika/hänga tvätt ,plocka o diska o dona. efter det så har det blvit en stunds slappande o jag har pratat en del i telefonenmed några kompisar som alltid är kul.=)
oscar har ganska nyss kommit från skolan. och snart bär det i väg för mig på massage kl 16.20 har jag den tiden. och sen blir det nåt ärrende när jag ändå är ute på byn kan jag tänka mig....=).....
vad som händer i kväll har jag ingen aning om ,hoppas nåt trevligt inträffar i alla fall. =)
ha det så bra så länge o kom i håg att lämna kommentarer.....

Inga kommentarer: