tisdag 15 maj 2012

igen...

...nu är jag här igen. trevligt att skriva av sig här för då har jag ju nåt att göra =). de andra har farit bort o jag är ensam hemma ,alltså här är det lugnt o tyst. jag slappar o ser tv samtidigt som jag funderar o längtar.......=)  kenodragningen har varit och jag fick in en vinst på 30 kr.
såååå kul att få kommentarer . ååhh tack fina du  för din kommentar  =)....längtar och  ser fram emot denna sommar den ska bli den  bästa sommaren hittills =). jag ska bara må gott o ha det bra  hela sommaren.=)....
har precis tömt en mugg kaffe ,borde verkligen dra ner på såna onyttigheter som kaffe o snus ,men vad  gör man  när det är det som gör att man känner sig som en människa?.....
nu ska jag lämna datorn en stund kommer snart tillbaka med fler inlägg.....hej hej

Inga kommentarer: