tisdag 8 maj 2012

blåst o sol

är tillbaka här för att skriva några rader. gick i väg till jobbet ,jobbade mina fyra timmar. innan jag gick hem så tog jag en sväng in på ica för att handla några saker.
väl hemma efter arbetsdagen så tog jag mig en dusch o sen slappade jag. jag har mestadels bara slappat sen jag kom hem.
soligt är det ute mendet blåser en del. tvättmaskinen har stannat o det är snart dax att hänga/vika tvätt o diska undan innan jag börjar med nån typ av mat. måste erkänna att det inte alls känns sådär jättekul att ställa sig vid spisen , men jag är v'äl så illa tvungen.
tack för kommentarerna=).....lämna gärna fler kommentarer.=)......kollibri det var sött =)
vad jag ska göra mer den här dagen vet jag inte ännu. det kan va gott att bara få vara , fundera o samla tankarna  i lugn o ro.
oscar har farit till en kompis efter skolan o anton har jag ingen aning om när han kommer hem el om han kommer hem.
hej så länge.....

Inga kommentarer: