torsdag 10 maj 2012

nyss hemkommen

gick i väg på jobbet i vanlig ordning ,jobbade  mina fyra timmar. sen mötte jag upp en kompis  på ica för att handla och sen for vi hem hit för att käka en felix  paj ,dricka kaffe  och surra  en stund.
vi gick ut på byn en sväng eftersom hon ville hitta nån present åt hennes man som fyller år idag. när vi hittat det hon var ute efter så for vi iväg för att se några kattungar.
där blev vi ett långt tag tittade på hur söta kattungar som helst ,surrade o drack kaffe.
jag kom precis hem efter en dag på vift och nu har jag diverse hushållssysslor att uträtta bla diska undan och fundera på vad jag ska laga till middag. alltid samma besvär att hitta på nåt som duger åt dem som ska äta.......
det har börjat regna igen o huvva nu är jag så less detta tråkväder ,vart är värmen och solen? ....jag vet möjligvis var den kan vara och den kan nog vara någerst i södra sverige men absolut finns den någonstans utomlands. jag vill ha hit solen o värmen omgående det är då riktigt säkert. =)
nu ska jag göra lite nytta här medan jag är ännu ensam för snart invaderas lägenheten av folk.
återkommer sen igen. ge mig ett leende och lämna kommentarer....=)hej så länge

Inga kommentarer: