torsdag 10 maj 2012

mulen morgon

torsdag och jag är vaken och uppstigen har placerat mig här i soffan med en kopp gott morgonkaffe.låg o snurrade o funderade  ett långt tag innan jag till slut somnade i går kväll. när alarmet startatde på morgon så stängde jag av det o fortsatte blunda och drömma den dröm jag drömde. tänk om ändå drömmar kunde slå in o bli sanna. =).
klev i alla fall upp 05.25 och gjorde mig klar för dagen.
en mulen morgon ,regnet att upphört. det kanske blir en fin dag vädermässigt med lite tur.
jobbar idag som vanligt med start 06.45.
efter jobbet blir det en lunchdate med ett energiknippe till brud. jag behöver nu få lite ennergi hoppas det kan smitta av sig på mig. =)
jag har värk som vanligt ,men det gör ingen skillnad ,blir inte bättre om jag skulle gnälla om det så det gör jag inte. det är bara bita i hop o kämpa. tänker fina tankar så går det lättare att uthärda värken. mina tankar snurrar på för fullt ,jag längtar och väntar........
ha en bra dag....../kram

Inga kommentarer: