söndag 20 maj 2012

Inget internet:(

...ni läste rätt ... Har inget internet och jag blir skogstokig när det jävlas , tror jag är lite smått beroende av internet kan jag nog påstå.... Hur ska jag klara mig till i morgon utan min dator?...lovar att det blir tufft. Tur jag har min telefon som jag kan surfa med iaf.... I morgonbitti ringer jag kommunen så får dem fixa mitt internet under dagen. Gullungarna har varit hem och käkat sen for vi iväg ut på affärn och hem igen för surr och soffhäng. Roger spelar Bingolotto , jag tappade liksom lusten för att spela själv. Har försökt fixa internet tills jag gav upp. Nu har dem åkt ,Oscar är hos kompis och jag sitter här med telefonen i min hand. Kan nog bli en lugn kväll hemma, kanske nån ragg ja jag får se vad jag har ork o lust att göra. Är ganska risig min förkylning vill inte ge med sig hoppas jag får sova i natt för i morgon är det jobb för mig. Nu ska jag sluta surra för en stund..... Hej så länge

Inga kommentarer: