lördag 19 maj 2012

kvällen är din

......har inte gjort så mycket i kväll ,mest slöat faktiskt ,känner mig förkyld o är hängig. roger o oscar drog i väg upp till garaget o kom hem fem timmar senare ,jag har haft en lugn o tyst kväll och fick själv bestämma över fjärrkontrollen =) när klockan var 20.30 så var det då dax att se lördagens underhållningsprogram ,kvällen är din på tv4. vid kl 21 kom dem hem o då var det slut på det tysta.....
har varit ut på byn nån ragg ,nästintill inget folk ute och det har börjat regna.......fy vad jag blir less på detta pissväder.....
nyss hemkommen sitter jag här i soffan o funderar på vad jag ska göra....ska jag dra täcket över skallen eller ska jag hänga kvar i soffan framför datorn el se tv innan jag senare nångång bäddar ner mig,det är frågan ...=).....en förbaskad tråkkväll hemma ,det skulle vara förbjudet att ha såna här tråkiga  kvällar och även tråkiga dagar ,tänk om alla dagar året runt kunde vara roliga o mer innehållsrika ,tänk vad livet skulle kunna vara kuligt och vad mycket man kunde berätta .....
kenot gav mig ingen vinst och som vanligt har jag glömt kolla lottot ,det måste jag göra ju.... sov så gott

Inga kommentarer: