fredag 18 maj 2012

fredags mys eftermiddag

var i väg ut på byn för att göra diverse ärrenden och sen hem och rastlös var jag så jag slog en signal till en kompis hoppade upp på cykeln o drog i väg för att hälsa på hon o hennes pojkar.
det blev bus o stoj o fredagsmys med film , chips ,ostkrokar o cola o mjölkchoklad. en kulig efter middag med fina hjärtan. =)....nu är jag åter hemma det är dax att ta en dusch o fräscha till sig lite inför kvällen.
vet inte riktigt vad som händer i kväll ,men nåt kuligt hoppas jag. det låter som att jag ska få främmande =)......sen kan det fort bli nån ragg el två......
jag har ont i halsen ,torr o irriterad hoppas jag inte blir däckad av en förkylning nu ,det har jag inte tid med för jag vill ju va  pigg o jobba.
nåja nu ska jag hoppa in i duschen....hej hej

Inga kommentarer: