tisdag 29 maj 2012

jaahapp....

och vad ska jag nu förtälja denna eftermiddag...hmm...få se hmm....tänkte jag kunde skriva ett par rader alltid hittar jag väl på nåt att skriva ,kuligast att skriva nåt om jag har fått nån kommentar jag kan ge svar på.....men kommentarerna lyser med sin frånvaro.....snyft o snörvel......=(......
vädret denna dag mulet ,blåsigt o kallt....har inte stuckit ut näsan sen jag kom hem från jobbet på förmiddagen. jag har pysslat ,vilat o diverse sysslor o alldeles nyss lagat dagens middag som blev makaroner o köttbullar i krämig sås  som oscar bett om.
tillbringar eftermiddagen ensam hemma ,lugnt o tyst då de andra inte är hemma. tänk så mycket jag kan få gjort då så  idag har jag inte bara varit slö som sagt.
väntar främmande om nåt tag då kan det nog bli en sväng ut på ranten =)......
nu ska jag dricka kaffe o surra med mitt främmande som jag hör komma ......=) hej så länge....

Inga kommentarer: