måndag 14 maj 2012

full arbetsdag ,lite shopping

....jag har varit i väg o jobbat mina fyra timmar. tiden rusar i väg på jobbet och jag känner att jag har hur mycket som helst att göra där ,kul =)......
när jag gick därifrån så var jag o skickade tillbaka shortsen som var för stora för oscar ,svängde förbi in på mim för jag hade sett i skylten en så snygg skinnjacka som jag bara kände att jag ville ha.
det blev lite shopping , jag vet att jag är hopplös men det är så himla kul att shoppa snygga kläder.=)
jag köpte skinnjacka ,ett par jeansleggings i färgen korall o en matchande top =) , hur kul som helst.
nåt som inte är  kul är att det regnar o är mulet ute idag. =(..... var är solen o värmen?????
vad jag ska göra nu ...hmm....se om jag hittar nå att äta nån macka el nåt o sen vila för sen ska jag i väg på massage (14.20)......
ha en så himla bra dag /ting
lite shopping =)

Inga kommentarer: