måndag 21 maj 2012

fix och rantardag

.....kört i 180 knyck mest hela dagen för att hinna så mycket som möjligt av alla de måsten jag har hängande över mig. jag skulle verkligen slå ner på tempot ,gå på halvfart och lyssna på min kropp som ropar BROMSAAAA.....
soligt o fint ute fast blåsigt. en fin dag om än INTE vacker....... jag väntar på en vacker dag......
har ränt på byn i olika ärrenden flera gånger denna dag och nu sist svängen ut tog jag hojjen till skolan med oscar på utvecklingssamtal.
nyss hemkommen och vad göra nu??......rastlös ,funderar o funderar.
nu funkar iaf MITT  internet och så happy för det är ju jag. vilken enorm frihet. kan ju surfa med telefonen men den är ju så liten och det blir bara surfa det allra nödvändigaste.......som typ blogga.
tvättmaskinen har stannat dax att hänga o vika tvätt ,sen är det nödvändigt att hoppa in i duschen för att bli lite fräsch o byta kläder ,vilket sker ett par gånger /dag...=)....hopplös , jag  jo tack jag vet ,men det är bara sån jag är ......
huvva så gott det skulle vara med en kopp nykokt kaffe men har jag verkligen tid att pausa nu?...hmm....först göra mina måsten sen kanske en kopp svart dryck för mer energi.......är tillbax senare igen ......lämna kommentarer .....=)......
lev livet ,ångra inget du gjort o glöm inte att livet inte går i repris.....

Inga kommentarer: