måndag 14 maj 2012

en stund ensam

roger o pojkarna drog i väg för ca en timme sen för att anton skulle titta på en mercedes. jag är kvar ensam hemma. har pratat lite i telefon med en god vän ,vi får prata mer när du har bättre med tid. =)...efter det så tog jag tag i disken som upptog stor en  yta på diskbänken. tänka sig att hur många gånger per dag jag än diskar så har jag alltid orent  porslin...hmm.....pojkarna kommer hem o stökar fram ...morr...klart dem får äta o dona i köket bäst dem vill men dem ska ta mig sjutton diska o plocka undan efter sig , tycker jag.
nu har precis kenodragningen varit och besviket såg jag att det var inte min tur att vinna idag heller.......solen lyser så fint här,men det blåser ju som vanligt är nuförtiden.........grubblar o grubblar .....ska jag hä mig ut en prommis kanske?......jag har i alla fall promenerat lite idag , så om jag slöar till och inte tar en prommis i kväll så är det ju inte hela världen.......
ringde och hörde om bilen dem är och tittar på ,det verkar inte som om anton tänker köpa den i alla fall inte ikväll .......
åååhh tack för din jättefina kommentar anonym, den värmde mig. =)
vad ska jag göra nu då? ...känner mig så fruktanssvärt rastlös så hälften vore nog..........lika bäst att jag slutar surra ,dricker lite loka o funderar en stund......hej hej ....

Inga kommentarer: