onsdag 16 maj 2012

sol ännu

....och nu är jag tillbaka. söta ungarna åkte för en stund sen kvar hemma är jag o oscar. roger har ännu inte kommit hem. han har varit in till sin mamma på sjukhuset. resultaten var ändå positiva fick dem höra när dem hade pratat med läkaren. nere på byn var han vid 18.30 då skjutsade han hem sin bror och innan han kom hem så ringde min lillebror ,han behövde hjälp med nåt så han for i väg upp till korsträsk och precis som jag skrivit det så kom han nu innanför dörren.
här blir det bara att slöa för min del ,kanske måste ut på affären en sväng upptäckte tidigare att kylen behöver en liten påfyllning av diverse matvaror. nåja i så fall blir det en kort sväng för jag vill bara slöa o ta det lugnt och ladda inför morgondagens händelser =)
tack så hjärtligt för din kommentar den värmer mig ,gör mig glad. ta hand om dig så du piggnar till. mina tankar finns hos dig.....är tillbaka sen igen ,ha det bra så länge.....

Inga kommentarer: