tisdag 22 maj 2012

denna dag

dag nummer två i vecka 21. jag har mestadels varit hemma ,fixat o donat ,diverse sysslor som alltid finns. var ut en sväng på byn  mitt på dan för att göra några ärrenden. vilket kanofint väder det är och jag riktigt njuter av solen o värme, den ger mig mer energi liksom. jag blir glad av solen........=)....när jag så kom på att det var nåt speciellt i dag ,22 maj så tändes det en glödlampa innanför pannbenet ....ja just det var i kväll öppet hus på älvåkraskolan. eleverna har lektioner mellan 18-20 och vem som helst får komma dit för att se  skolan.
klart jag ska dit och se vad dem pysslar med ,lika bra att passa på när man har chansen att få komma dit =)........jag har ingen brist på saker att göra. denna vecka är ganska proppfull med olika göromål däremellan undrar jag hur jag ska hinna med allt och orkar jag med allt?...min stackars kropp får inte mycket vila , inte så mycket som den skulle behöva iaf. min kropp värker och min förkylning har ännu inte släppt.....bara att bita ihop .....till helgen tror jag väl att jag får lite mer tid för mig själv , efter jag jobbat på lördag.
har precis druckit en kopp kaffe och ätit några teskedar med ben o jerry's...svalkande gott i denna värme.
ben o jerry's

nu slappa en stund i soffan innan jag ska iväg.....ha en bra kväll ,njut av solen o värmen......

Inga kommentarer: