onsdag 16 maj 2012

onsdag

och nu är jag här =).....har kommit hem för en liten stund sen. har haft som vanligt mycket att göra på jobbet o timmarna har gått fort ;det är bra.
 solen lyser och det känns varmt ute om än en aning blåsigt. har käkat två rostade mackor o ska dricka en kopp te men först vill jag ju skriva några rader här.
vad jag ska göra sen ...vila o slappa nåt tag ,laga mat ,tvätta kläder o såna tråkiga nödvändiga sysslor.
tack för dina kommentarer anonym ,blir rörd så fint du skriver. kommentarerna lyser upp min dag =) så myyyyycket. jag läser varenda ord. jobbigt med denna väntan o längtan är ofantligt stor ,men det närmar sig.....tiden får mer än gärna rusa i väg nu =).....ha det jättebäst o lämna gärna fler kommentarer. =) kram till dig ..... nu ska jag dricka mitt avsvalnade te ,kommer snart tillbaka här igen ....hej så länge

Inga kommentarer: