onsdag 30 maj 2012

onsdagkväll på ranten

..och jag har nyss kommit hem efter att ha varit på ranten =)......f-n så kallt inte är det väl meningen att det ska va så här kallt när det snart är juni månad?.....har hälsat på anton o några kids o kollat in när dem jobbar o jag har givetvis surrat  lite med dem...=)......
efter massagen så gick jag hem till en tom lägenhet ,så himla skönt med tystnaden som råder i en tom lägenhet.vilade lite o sen hoppade jag in i duschen några minuter senare ,fräsch igen.
roger kom hem strax före kl 20.00.....han åt lite, drack kaffe o sen drog vi i väg som sagt.
nu ska jag bara slappa o se tv resten av kvällen för jag tror inget annat skojigt kommer att hända ikväll......lottot har jag inte rättat ,det är enklare o snabbare att låta dem rätta den i datorn på kiosken =)....
tack för din kommentar anonym ,sååå tråkigt att det inte blev nån vinst för dig på lottot ,men har jag vunnit en storvinst så delar vi ju eller hur ?.......lämna gärna fler kommentarer......ha en fin kväll hej så länge.....

Inga kommentarer: