måndag 29 september 2008

måndag kväll 19.14


...har legat och vilat en stund sen jag kom hem. är så knäckt i kväll ,förkyld och frusen. vi kom hem en stund före 17 värmde middagen (makaronilåda) ,plockade undan startade tvättmaskinen och diskmaskinen och kröp ner under min filt och där somnade jag en liten stund. det är megamörkt ute ,men ska ändå ut och ta en promenad kanske det gör mig lite piggare. i morse var jag ganska pigg när jag klev upp och gjorde mig i ordning för jobbet och väckte de andra. vi åte ner och jag lämnade oscar på fritte och knatade i väg på jobbet ...hua det var kallt på morgon måste snart leta fram vinterjackan ju........dagen har varit bra inte alltför mycket jobb ,inte helt fel när jag inte är riktigt kry. jag kände mig relativt pigg just innan jag stämplade ut och funderade på att baka bullar när jag kom hem men det slutae jag ut ,bullbak får bli en annan dag.....

kollat keno har jag gjort och vi på jobbet vann 5 kr ...mitt eget keno gav mig 5 kr oxå....haha...alltid något.nu ska jag göra lite nytta här ,hörs /tingeling

Inga kommentarer: